Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Paragons of the Klaxxi 10 Normal ...
2019.ápr. 17

Taktika > Siege of Orgrimmar > Immerseus - Immerseus HC - The Fallen Protectors - The Fallen Protectors HC - Norushen - Norushen HC - Sha of Pride - Sha of Pride HC - Galakras - Galakras HC - Iron Juggernaut - Iron Juggernaut HC - Kor'kron Dark Shaman - Kor'kron Dark Shaman HC - General Nazgrim - General Nazgrim HC - Malkorok - Malkorok HC - Spoils of Pandaria - Spoils of Pandaria HC - Thok the Bloodthirsty - Thok the Bloodthirsty HC - Siegecrafter Blackfuse - Siegecrafter Blackfuse HC - Paragons of the Klaxxi - Paragons of the Klaxxi HC- Garrosh Hellscream - Garrosh Hellscream HC

Siege of Orgrimmar raid tizenharmadik bossa Paragons of the Klaxxi, a 9 tapasztalt Mantid harcos alkotta tanács, fejenként ... milla HP-val.

 

A kilenc túlélő Klaxxi'va Paragonok, ősi mantid bajnokok, akik a "Wakenerrel" karöltve harcoltak Empress Shek'zeer őrülete ellen. Azonban a paragonok, mint minden más mantid, valami sokkal ősibbhez lojálisak. Mikor Garrosh kiásatta Y'Shaarj szívét, a paragonok követték ősi mestereik suttogásait az Orgrimmar alatti termekbe.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 DPS

 

Paragons's Purpose : minden alkalommal, mikor egy paragon meghal, a többi aktív paragon azonnal max HP-ra ugrik és 10% damage boostot kap.

Ready to Fight : ez az aura jelzi, hogy melyik Klaxxi Paragon fog legközelebb csatlakozni a harchoz.

Mielőtt a harc elkezdődik, 3 Klaxxi Paragonon már fent van az aura. Amint megindul az összecsapás, ez a 3 mantid csatalkozik a harchoz és egy negyediken megjelenik az aura, azt jelezve, hogy ő lesz a következő a sorban.

Minden alkalommal, mikor egy Paragon csatlakozik aktív társaihoz, az inaktívak közül valaki megkapja az aurát.

Power of the Paragons : mikor egy Paragon vereséget szenved, egy player elnyelheti a bukott harcos erejét és sajátjaként használhatja. Egy player csak egy paragon erejét birtokolhatja és összecsapásonként mindenki csak 1 alkalommal nyelhet el erőt.

Minden Paragon ereje eltérő és számosat csak bizonyos szerepet betöltő player vehet fel.

Hewn : Skeer támadásai sokkal fogékonyabbá teszik a tankját Rik'kal támadásaira. Az érintett minden stack után 10%-kal több damaget kap Rik'kal the Dissectortól.

Bloodletting : Skeer gyors töltés után lecsap a tankjára, amivel komolyabb Physical damaget okoz neki, illetve a csapást követően vörös addokat idéz a terem szélére.

Minden add egy Paragon felé kezd araszolni, és az add megmaradt HP-ja alapján healelni kezdi a bosst, ha eléri.

10 Normon minden csapás után 2 vér-addot idéz.

Bloodthirsty : miután meghalt, egy DPS magához veheti a Paragon erejét. Az aktiválást követő 10 secben minden támadásnak esélye van egy kicsi vörös gömb megidézésre, mely 30 secig marad meg. Ha valaki átsétál egy gömbön, akkor az eltűnik és 10% HP-t tölt vissza az illetőnek.

Genetic Alteration: Rik'kal támadásai fogékonyabbá teszik, a tankját Skeer támadásaira. Az érintett minden stack után 10%-kal több damaget kap Skeer the Bloodseekertől.

Injection: Rik'kal vírust fecskendez a célpontjába, ami 40.000 Nature damaget okoz 1 secenként minden stack után. Mikor a vírus lejár, Paraziták szabadulnak el az illetőből és random emberekre támadnak.

Nem kerül fel Injection stack, ha a tankon a támadás pillanatában van aktív mitigation (classra jellemző, rövidtávú DefCD).

Amber Parasite: A Paraziták Fixatesek és csakis a kiszemelt emberüket követik

Generic Modifications: Rik'kal genetikai módosításai miatt a Paraziták 10 secenként maxra healelik magukat.

 

Feed: a Paraziták távolságtól függetlenül "zabálni kezdik" a fixatelt emberüket, ezzel 10 secen keresztül secenként 80.000 Physical damaget okoznak. (10 sec után elnyomják a Healjüket és újra kezdik a Feedet).

Mutate : Amber Scorpion : Rik'kal ismeretlen vegyületet dob egy random emberre, aminek következtében az illető egy nagy skorpióvá változik. Az átalakult ember secenként 50.000 Nature damaget kap és kizárólag azt a 4 képességet használhatja, amit a skorpió forma biztosít neki.

Az Amber Scorpion alakban okozott damage az illető Attack Powerjétől / Ranged Attack Powerjétől / Spell Powerjétől függ... mindig a legmagasabb lesz kiválasztva. (Tehát a következő támadásoknál ezekkel az adatokkal kell szorozgatni a dolgokat)

Claw: single-target támadás, ami 100%-nyi Physical damaget okoz.

 

Swipe: AOE támadás, amivel az átváltozott ember 150%-nyi Physical damaget okoz mindenkinek maga előtt.

A Sting hatása alatt lévő targetek dupla damaget kapnak.

 

Sting: 15 seces DOT-ot rak fel, ami 1 secenként okoz Nature damaget.

 

Prey: ezzel a képességgel azonnal meg lehet ölni egy Amber Parasiteot.

Mad Scientist : miután meghalt, roletól függetlenül bárki lecsaphat Rik'kal erejére, ezzel megszerezve az Amber Scorpionná változás képességét. Ez ugyanúgy 50.000 Physical damaget okoz secenként és a támadások okozta damage szintén az Attack / Ranged Attack / Spell Power alapján lesz számolva. Ez az irányított átváltozás 30 secig tart.

Mult-Shot : Hisek egyszerre több random emberre lő, ami 50% weapon damagenyi Physical damaget okoz.

Aim: Hisek célba vesz egy random embert és 5 secre stunnolja. Ha az illető túl közvel van, akkor Hisek egy mozdulattal hátrébb löki, amivel pont 45 yardra kerül tőle.

Az 5 seces célzás után Hisek rálő egy sugárral, ami 1.400.000 Physical damaget okoz mindenkinek, aki az útjába áll. A damage egyenlően oszlik szét minden sugárban álló között, továbbá minden érintett alatt megjelenik egy Sonic Resonance kör, ami 100.000 Physical damaget okoz 5 yardon belül mindenkinek.

Combound Eye: bukása után bármely DPS lecsaphat a Paragon Képességére. Aktiváláskor a player rálő a kijelölt célponjára amely a növekvő távolság függvényében egyre komolyabb Physical damaget okoz. A sikeres találat 10 secre Marked for Death Debuffot rak fel a célpontra, ami 15%-kal növeli a kapott damaget

Flash : Ka'roz lendületet vesz és nekiront egy random embernek, ezt követően megáll, újra lendületet vesz és ismét nekiront valakinek... majd egy harmadik alkalommal is. Mindenki aki az útjába kerül, Whirling DOT-ot kap.

Whirling: Ka'roz lendülete elég nagy ahhoz, hogy az útjába kerülő embereket kibillentse egyensúlyukból, ezzel 5 seces stunnt, illetve ez idő alatt 200.000 Physical damaget okozva nekik.

Hurl Amber: Ka'roz periodikusan felugruk a teremben lévő platformok egyikére és borostyán tömböket dobál a raidre. Mikor ezek a borostyántömbök földet érnek, sárga tócsa lesz belőlük. A sárga tócsákban álló emberek secenként 150.000 Nature damaget kapnak.

Nem-Heroic nehézségen Ka'roz 3 borostyántömböt dob le.

Strong Legs: halála után bárki megszerezheti Rik'kal Klaxxi Képességét. Ezt aktiválva az illető felugorhat a azon platformokra, ahonnan korábban Rik'kal a borostyánt dobálta. Ha az adott platformon van borostyán, akkor a player is megpróbálkozhat a dobálásával, ami becsapódáskor tócsa helyett 300.000 Nature damaget okoz mindenkinek 15 yardos körzetben. Ha a platformon már nincs borostyán, illetve egy sikeres dobás után a player automatikusan visszaugrik lentre.

A player által eldobott borostyán képes elpusztítani azokat a borostyán képződményeket, amiket Korven idéz meg healeléshez.

Encase in Amber : ha Korven vagy bármely más boss 50% HP alá esik, Korven azonnal borostyánba borítja őt 10 secre. Ha ezt a borostyánburok nem pusztul el 10 secen belül, akkor fullra healeli a beborított bosst.

Ezt a képességet Korven 30 secenként csak 1x használhatja.

Ha a borostyánba borított bosst eléri a Kor'ventől szerzett képességgel eldobott borostyántömb, az azonnal megsemmisíti a Korven által idézett burkot.

Shield Bash: Korven lecsap a tankjára pajzsával, ezzel 6 secre stunnolva az illetőt. Ez idő alatt a tank teljesen védtelen.

Közvetlen Shield Bash után Korven Vicious Assaulttal támad.

Vicious Assault: pajzsos csapását követően Korven 6 egymást követő cleave-vel csap le maga elé. Az első csapástól az eltalált 3 secent 200.000 Physical damaget szenved el. Minden sikeres csapás egyre nagyobb és nagyobb Physical damaget okoz.

Master of Amber: Korven halála után egy Tank magához veheti a Klaxxi Képességét. Ezzel egy szövetségest 5 secre borostyánnal boríthat be. A borostyánnal beborított embert minden damagere immunis lesz.

Calculate : mikor Iyyokuk csatlakozik a harchoz, gyorsan "tanulmányozza" az embereket és az eredményeket Debuff formájában mindenkin megjeleníti.

A Debuffok 3 dolgot tartalmaznak: egy formát, egy színt és egy számot.

 

- Lehetséges formák:

   

- Mantid

 

- Sword

   

- Staff

   

- Drum

   

- Bomb

- Lehetséges színek

   

- Piros

   

- Lila

   

- Kék

   

- Zöld

   

- Citromsárga

- A számok 1 és 5 között változnak

Diminish : Iyyokuk célba vesz egy random embert kis töltés után rálő, ez az aktuális HP-jának 34%-ával megegyező Arcane damaget okoz. Ha az illető 25% HP alatt van, akkor a képesség azonnal megöli.

Insane Calculation: Fiery Edge: Iyyokuk kiválaszt egy random embert, majd pillanatokkal később mindenki, akinek a Debuffja akárcsak egy jelzőben is azonos az eredeti célpont Debuffjával (az eredeti embert is beleértve) egy tűzlánc része lesz. Mindenki, aki részese a tűzláncnak secenként Fire damaget kap, mely annál kevesebb lesz, minél messzebb állnak egymástól a végpontokon lévő emberek. A tűzlánc ezen kívül Fire damaget okoz azoknak is, akik hozzáérnek.

Normon és Raid Finderen Iyyokuk csak 1 jelzőt nevez meg és csakis ez fogja meghatározni, hogy kik lesznek a tűzlánc részei. ( Pl.: Iyyokuk kiválasztott embere Debuffos, akkor az 1 azonosság könnyítés miatt bossunk azt is meg fogja nevezni, hogy a lánc végpontjai csakis a Zöld Debuffosak / Sword Debuffosak / 2-es számosak lesznek).

Ingenious : Iyyokuk halála után bármely healer megszerezheti a Paragon Képességét. Mikor az illető aktiválja a képességet, az egy Buffot tesz fel a targetre, ami némileg módosítja a dolgokat. Ha healelünk valakit, akkor mindenki, aki azonos fajú vagy kasztú szintén megkapja a healt.

Toxic Injection : Mikor Xaril beszáll a harcba, azonnal megfertőz mindenkit a 3 különböző toxin egyikével (piros, kék , citromsárga).

Caustic Blood: Xaril ezzel a mellesleg gyorsan castolt támadásával DOT-ot próbál stackelni a tankjára. A DOT minden stackje után 50.000 Nature damaget okoz 1 secenként 12 secen keresztül. Ha ez a stack eléri a 10-et, akkor Bloody Explosion következik be.

Nem kerül fel Caustic Blood stack, ha a tankon van aktív mitigation képesség

Bloody Explosion: teljes raidet érintő robbanás, ami minden csapattagnak 600.000 Fire damaget okoz.

Tenderizing Strikes: Xaril támadásaival Debuffot stackel a tankjára, mely fogékonyabbá teszi az illetőt Kil'ruk the Wind-Reaver támadásaira. A stackek darabja 10%-kal növeli a Kil'ruktól kapott damaget.

Chooste Catalyst : Xaril 25 secenként választ egy random katalizátort, majd reakciót vált ki mindenkiből, akin a válsztott katalizátorral megegyező színű toxin van.

Reaction: Red: ha Xaril piros katalizátort használ, akkor minden piros toxinos ember berobban, ezzel 400.000 Fire damaget okozva mindenkinek 10 yardon belül.

( A robbanás ~2 secees a katalizátorválasztás után történik).

Reaction: Blue: ha Xaril kék katalizátort használ, akkor minden kék toxinos ember berobban, ezzel 800.000 Frost damaget osztva szét a 10 yardon belül állók között.

( A robbanás ~2 secees a katalizátorválasztás után történik).

10 Playeres nehézségen az AOE damage kizárólag 2 ember között oszlik.

Reaction: Yellow: ha Xaril sárga katalizátort használ, akkor minden sárga katalizátoros tartózkodási helyén egy sárga Noxious Vapor köd fog megjelenni, ami 30 secig marad lent és ez idő alatt secenként 150.000 Nature damaget okoz mindenkinek, aki benne áll.

Apothecary: Knowledge: Xaril halála után bármely healer megszerezheti a Paragon Képességét. A kapott képességet használva 10 seces Buffot tesz a targetre, mely elnyel és eltárol minden healt, amit a Buffot felrakótól kap. A 10 sec lejárta után megváltozik a Buff működése. Mikor a célpont következő alkalommal damaget kap, a Buff egyben engedi szabadjára az eltárolt healt.

Hungry Kunchong : Kaz'tik harcba szállása után kis bogarat idéz meg, melyek alapból a terem szélén fognak bóklászni. Ha a Kunchong meghal, Kaz'tik azonnal egy újat idéz a helyére.

Devour: mikor Kaz'tik Mesmerizeot tol valamelyik emberre, a Kunchong megindul az illető felé és "táplálkozni" kezd belőle. A táplálkozás azt takarja, hogy secenként 100.000 Physical damaget okoz az illetőnek és 5 energyt tölt a bogárnak. Ha a táplálkozási folyamata alatt a bogarat 30% max HP-nyi damage éri, abbahagyja a "táplálkozást" és a kiszemelt embere is megszabadul a Mesmerize hatásától.

 

Devour Whole: a Hungry Kunchong azonnal megöl mindenkit, aki túl közel merészkedik hozzá. Ez azonnal feltölti a bogár energy barját.

 

Thick Shell : mikor éppen nem táplálkozik, a bogarat egy pajzs védi, amely miatt immunisak lesznek minden damagere.

Ez a pajzs azonban azonnal megsemmisül, ha valaki telibe kapja a bogarat a Kil'ruktól szerzett Angel of Death képességgel.

 

Molt : max energyn a Hungry Kunchong továbbfejlődik Mature Kunchonggá.

 

Mature Kunchong : a felnőtt bogarat nem hatják meg a normál aggrózási módszerek... ő kedve szerint fog bóklászni a teremben.

Swipe: a Kunchong egyszerre támad mindkét ollójával, ezzel 600.000 Physical damaget okoz mindenkinek maga előtt.

Mesmerize: Kaz'thik kiválaszt egy random embert és mind controllal arra kényszeríti, hogy az egyik Hungry Kunchong felé sétáljon. Ha az illető elér a bogárig, az azonnal megeszi.

Sonic Projection: Kaz'thik becéloz magának egy random embert és ellő az irányába hanghullámot. Azok, akiket eltalál ez a hullám 375.000 Physical damaget kapnak.

Summon Immature Kunchong: Kaz'thik halála után roletól függetelnül bárki megszerezheti a Paragon Képességét. Ezzel 40 secre segítségül hívhat egy Immature Kunchongot. Ez a bogár egy pethez hasonlóan a gazdája célpontját fogja támadni.

Exposed Veins : Kil'ruk támadásaival Debuffot stackel a tankjára, mely fogékonyabbá teszi az illetőt Xaril the Poisoned Mind támadásaira. Az Exposed Veins minden stackje 10%-kal növeli a Xariltól kapott damaget.

Gouge: Kil'ruk időnként speciális csapást mér a tankjára, mellyel rövid időre kiüti az illetőt. Ezt a támadást egyből egy Multilate követi.

Multilate: Kil'ruk mindkét fegyverével lecsap a kiütött tankra, ezzel 200% weapon damagenyi Physical damaget okoz.

Death From Above: Kil'ruk felrepül az égbe majd egy random player felett megáll és becsapódik a földbe. A becsapódással 8 yardon belül mindenkinek 100% weapon damagenyi Physical damaget okoz.

Reave: Kil'rak halála után bármely DPS magához veheti a Paragon Képességét. Ezt a képességet aktiválva az illető 15 yardot ugrik előre és becsapódáskor 10 yardon belül mindenkinek Physical damaget okoz.

Ha valaki becsapódáskor elkapja Thick Shelles Hungry Kunchongot, a pajzs azonnal megsemmisül.

 

 

 

A fight során egyszerre 3 bossal kell verekedni, de mind a 9 Paragont meg kell ölni. Amint a lent lévő 3 boss közül bármelyik meghal, a többi maxra healeli magát és boostot kap (Paragon's Purpose), illetve leugrik a fenti platformról a soron következő boss. A kezdő trio Skeer, Hisek és Rik'kal lesznek. Ez után az elhullott Paragonok helyére meghatározott sorrendben ugrálnak le a többiek, ami pedig : Ka'roz → Korven → Iyyokuk → Xaril → Kaz'tik → Kil'ruk. A legyőzött bossoktól ezen kívül elvehetjük a Paragon Képességüket, hogy ellenük fordíthassuk. Ezek többsége rolehoz kötött és az átláthatóság kedvéért még a leírás előtt bemutatom ezeket. A leginkább támogatott sorrend a bossok kiiktatásánál : Rik'kal → Skeer → Korven → Hisek → Xaril → Kaz'tik → Iyyokuk → Ka'roz és végül Kil'ruk.

BOSS

ROLE

KÉPESSÉG

Skeer

10 secen keresztül a támadásaink piros healelő gömböket idézhetnek meg. Ezek 30 secig maradnak meg és 10% HP-t töltenek vissza. (Menjen CD-re)

Rik'kal

30 secre Skorpióvá változhatunk és hozzáférünk a 4 skorpió formos képességhez, illetve ez idő alatt Physical damage tickel rajtunk. (Nem éri meg használni)

Hisek

Egy baromi erős lövés, ami 10 secre damage takent is növel a targeten, illetve a damage a távolsággal együtt nő, szóval max rangeről lőjük. (Menjen CD-re).

Ka'roz

Felugorhatunk az erkélyre és ledobhatunk egy 300K damages borostyán tömböt, illetve ez találatkor elpusztítja Korven healelő burkát. (Különösebben nem éri meg használni)

Korven

5 seces Immune Shieldet rakhatunk bármely társunkra. (Kimondottan hasznos, rengetegszer menthet életet... okosan használjuk)

Iyyokuk

Rövid időre módosítja a healjeinket. Ha healelünk valakit, akkor mindenki, aki azonos fajú vagy kasztú szintén megkapja a healt. (Megfelelő setup mellett egészen hasznos lehet)

Xaril

10 seces Buffot tehetünk valakire, ami elnyel és eltárol minden tőlünk érkező healt, majd a 10 sec lejárta után egyszerre szabadítja fel, mikor az illető DAMAGET KAP. (Kimondottan hasznos, ha tudjuk úgy időzíteni, hogy 1-1 komolyabb csapás után felrántsa a tankokat)

Kaz'tik

Egy bogár petet hívhatunk le 40 secre támogatásként, ami eléggé erős. (Menjen CD-re)

Kil'ruk

15 yardot ugorhatunk előre és landoláskor 10 yardon belül minden ellenségnek Physical damaget okozhatunk, illetve leüti Kaz'tik bogarainak Immune Shieldjeit. (Nem túl hasznos és nem is lesz alkalom a használatra)

 

A Rolera szabott dolgokat a bossok megjelenési sorrendjéhez igazítva írom le.

Tank: Skeer tankja nem foghatja Rik'kalt és Rik'kal tankja nem foghatja Skeert a damagenövelő Debuffjaik (Hewn & Genetic Alteration) miatt. Mikor Rik'kal Injectiont castol mindig legyen valami aktív MITIGATIONünk, hogy megússzuk a DOT-ot és zavaró kisaddokat.

Skeer Bloodletting támadására szintén toljuk el valami Mitigationt illetve ha tudunk segítsünk a DPS csapatnak megállítani a képesség idézte 2 piros addot (ezek a legkisebb HP-s boss felé csúsznak, hogy felhealeljék... értelem szerűen azt a bosst ne mozgassuk).

Hisek alapból random emberekre fog lőni (Multi-Shot), így tőle nem kell komolyabb damagere számítani. Mikor Hisek Aim képességének célzólézere megjelenik, az erősebb tank 5 yard távolságot tartva beállhat a sugárba, hogy csökkenjen a lövés egy főre jutó damage-e.

Ka'roznál igyekezzünk elkerülni az általa pakolt sárga borostyán tócsákat (Hurl Amber) illetve figyeljünk mikor charge sorozatra (Flash) készül és mikor felénk rohan ugorjunk el az útjából.

Korvent egy stunn-cleave kombó (Shield Bash & Vicious Assault) miatt kooperálva kell tankolni. Mikor Korven Shield Bashhel bestunnolja a tankját, az off-tank tauntolja át (és alapból helyezkedjen úgy, hogy ezzel elfordítsa a bosst mindenkitől) , toljon valami kis CD-t ugyanis a Cleave támadás egy fájdalmas DOT-ot (Vicious Assault) is hagy. Szerencsére erre a bossra megy el a BL, így nem kell vele sokáig foglalkozni. Ha ő vagy egy társa 50% HP-ra esik, 10 secre borostyántömbbe zárja (Encase in Amber), aminek megölésében a tankoknak is segíteni kell.

Iyyokuk csatlakozásakor mindenkire 3 részből álló (forma, szín, szám), alapból ártalmatlan Debuffot (Calculate) rak. Fő képességével (Insane Calculation: Fiery Edge) megnevez EGY random tulajdonságot és vörös sugárral köti össze azokat, akiken a tulajdonsággal megegyező Debuff van... ekkor a láncot alkotó emberek távolodjanak el egymástól úgy, hogy nem húzzák át a sugarat a raid többi tagján. Xaril tankja nem foghatja Kil'rukot és Kil'ruk tankja sem foghatja Xarilt a damagenövelő Debuffjaik miatt (Tenderizing Strikes & Exposed Veins).

Mikor Xaril Caustic BLood castol mindig legyen valami aktív MITIGATIONünk, hogy megússzuk a DOT-ot. Ezen kívül harcba szállásakor mindenkit megfertőz a 3 különböző toxinja egyikével (Toxic Injection), melyek közül 25 secenként katalizátorral aktivál egyet. Ha piros toxint aktivál (Reaction: Red), akkor 2 secünk van 10 yardra kerülni mindenkitől és Def CD-t tolni a 800K-s robbanás ellen, kék toxinnál (Reaction: Blue) 2 secünk van beállni EGY nem kék toxinos mellé, hogy kétfelé oszthassuk a 800K-s robbanást (csak 1 emberrel oszthatjuk meg a damaget) , sárga toxinnál (Reaction: Yellow) pedig álljunk ki a megjelenő sárga tócsából.

Kaz'tik 4 bogarat idéz le mikor beszáll a mókába, ezeket NEM SZABAD megközelíteni. Mikor a boss Meshmerizeol valakit, ne álljunk a bogár és a player közti sárga csíkba és ha egy mód van rá, segítsünk 30% HP-t leakasztani az addról. Ezen kívül Kaz'tik random embert céloz be és kis catolás után hanghullámot lő felé (Sonic Projection), ami elől ki kell állni.

Mikor Kil'ruk Gouge stunnját castolja, a tankja használjon valami Mitigationt, mert a stunnt egy erősebb csapás követi (Multilate). Ezen kívül mikor felugrik a levegőbe (Death from Above) fussunk ki a becsapódási helyét jelölő piros körből.

DPS: Cleavelni teljesen felesleges, MULTI-DOTolni pedig csak a proccok miatt éri meg. Ha Rik'kal skorpióvá változtat (Mutate) akkor tartsuk fent a Sting DOT-ot és spameljuk az és támadásokat (Claw & Swipe), illetve képességünkkel (Prey) együk meg az esetlegesen megjelenő Amber Parasiteokat.

Skeer Bloodletting támadása után CC-k kíséretében öljük meg a megjelenő piros addokat, amik a boss felé csúsznak.

Hisek random emberekre lő (Multi-Shot), amitől nem kell megijedni, illetve alkalmanként Aimmal hátradob valakit és becélozza, ekkor a főként a rangedeknek egymástól 6 yard távolságot tartva be kell ugrani a sárga célzólézerbe (a lövés 1,4 Milla Physical damage eloszlik a lövésben állók között, illetve Physical mivolta miatt nem kell rá feltétlen DEfCD).

Ka'roz időnként tripla chargeot tol (Flash), ami elől el kell ugrani (a chargeok között lendületet vesz, illetve kb lehet látni merre mozog, így ez nem kimondottan nehéz feladat). Amíg aktív ne stackeljünk össze nagyon, mert időnként 3 nagy sárga tócsát (Hurl Amber) dob random emberekre, amiket utána kerülgetni kell.

Korvennek van egy durva Cleave képessége, ami DOT-ot is hagy (Vicious Assault), így TILOS ELÉ ÁLLNI. 50% HP-n 10 secre healelő borostyánba zárja magát (Encase in Amber), amit 10 secen belül prioba meg kell ölni. (A boss több szempontból is kellemetlen, ezért gyorsan meg kell halnia... ide menjen a BL is).

Iyyokuk csatlakozásakor mindenkire 3 részből álló (forma, szín, szám), alapból ártalmatlan Debuffot rak (Calculate). Fő képességébel (Insane Calculation: Fiery Edge) megnevez EGY random tulajdonságot és vörös sugárral köti össze azokat, akiken a tulajdonsággal megegyező Debuff van... ekkor a láncot alkotó emberek távolodjanak el egymástól úgy, hogy nem húzzák át a sugarat a raid többi tagján.

Xaril harcba szállásakor mindenkit megfertőz a 3 különböző toxinja egyikével (Toxic Injection), melyek közül 25 secenként katalizátorral aktivál egyet. Ha piros toxint aktivál (Reaction: Red) akkor 2 secünk van 10 yardra kerülni mindenkitől és Def CD-t tolni a 800K-s robbanás ellen, kék toxinnál (Reaction: Blue) 2 secünk van beállni EGY nem kék toxinos mellé, hogy kétfelé oszthassuk a 800K-s robbanást (csak 1 emberrel oszthatjuk meg a damaget) , sárga toxinnál (Reaction: Yellow) pedig álljunk ki a megjelenő sárga tócsából.

Kaz'tik 4 bogarat idéz le mikor beszáll a mókába, ezeket NEM SZABAD megközelíteni. Időnként a boss Meshmerizeol valakit, ekkor ne álljunk a bogár és a player között megjelenő sárga csíkba és a rangedek azonnal kezdjék el lőni a bogarat (30% HP-t kell leakasztani róla a képesség megszakításához). Meleevel meg se próbáljuk ölni őket. Ha véletlen a kis bogár átváltozna nagy bogárrá, akkor prioba meg kell ölni. Ezen kívül Kaz'tik random embert céloz be és kis castolás után hanghullámot lő felé (Sonic Projection), ami elől ki kell állni.

Kil'ruknál egyetlen dologra kell figyelni: mikor felrepül (Death from Above) azonnal fussunk ki a becsapódási helyét jelölő piros körből.

Heal: Ha Rik'kal skorpióvá változtat (Mutate) akkor tartsuk fent a Sting DOT-ot és spameljuk az és támadásokat (Claw & Swipe), illetve képességünkkel (Prey) együk meg az esetlegesen megjelenő Amber Parasiteokat. Ez az ember folyamatosan Nature damaget fog kapni, szóval őt pluszba kell healelni.

Skeer Bloodletting támadása előtt húzzuk fel a tankot, mert egész komolyat üt, illetve próbáljuk lassítani/ölni a képesség által idézett piros addokat.

Hisek random emberekre lő (Multi-Shot), így nem csak a tankok fogják kapni az áldást... bár nem lő olyan nagyot. Ezen kívül alkalmanként Aimmal hátradob valakit és becélozza, ekkor a főként a rangedeknek egymástól 6 yard távolságot tartva be kell ugrani a sárga célzólézerbe... természetesen ezeket az embereket maxra kell húzni (a lövés 1,4 Milla Physical damage eloszlik a lövésben állók között, illetve Physical mivolta miatt nem kell rá feltétlen DEfCD).

Ka'roz időnként tripla chargeot tol (Flash), ami elől el kell ugrani, azonban ha valakinek nem sikerül, akkor 5 seces stunnoló DOT-ot kap (Whirling), amit ki kell healelni. (a chargeok között lendületet vesz, illetve kb lehet látni merre mozog, így ez nem kimondottan nehéz feladat). Amíg aktív ne stackeljünk össze nagyon, mert időnként 3 nagy sárga tócsát (Hurl Amber) dob random emberekre, amiket utána kerülgetni kell. Korvent egy stunn-cleave kombó (Shield Bash & Vicious Assault) miatt utálni fogják a healek.

Mikor Korven Shield Bashhel bestunnolja a tankját, a társa áttauntolja, hogy ne a védtelen tankot érje a támadás, ami 30 secre egy elég komoly DOT-ot hagy maga után, ami folytonos szintentartást igényel. A Cleave miatt TILOS KORVEN ELÉ ÁLLNI. 50% HP-n 10 secre healelő borostyánba zárja magát (Encase in Amber), amit 10 secen belül prioba meg kell ölni. (A boss több szempontból is kellemetlen, ezért gyorsan meg kell halnia... ide menjen a BL is).

Iyyokuk csatlakozásakor mindenkire 3 részből álló (forma, szín, szám), alapból ártalmatlan Debuffot rak (Calculate). Fő képességébel (Insane Calculation: Fiery Edge) megnevez EGY random tulajdonságot és vörös sugárral köti össze azokat, akiken a tulajdonsággal megegyező Debuff van... ekkor a láncot alkotó emberek távolodjanak el egymástól úgy, hogy nem húzzák át a sugarat a raid többi tagján... természetesen ez a lánc eléggé fáj az érintetteknek.

Xaril harcba szállásakor mindenkit megfertőz a 3 különböző toxinja egyikével (Toxic Injection), melyek közül 25 secenként katalizátorral aktivál egyet. Ha piros toxint aktivál (Reaction: Red) akkor 2 secünk van 10 yardra kerülni mindenkitől és Def CD-t tolni a 800K-s robbanás ellen, kék toxinnál (Reaction: Blue) 2 secünk van beállni EGY nem kék toxinos mellé, hogy kétfelé oszthassuk a 800K-s robbanást (csak 1 emberrel oszthatjuk meg a damaget) , sárga toxinnál (Reaction: Yellow) pedig álljunk ki a megjelenő sárga tócsából. Piros és Kék toxinnál az embereket maxra kell húzni még robbanás előtt.

Kaz'tik 4 bogarat idéz le mikor beszáll a mókába, ezeket NEM SZABAD megközelíteni. Időnként a boss Meshmerizeol valakit, ekkor ne álljunk a bogár és a player között megjelenő sárga csíkba illetve veszettül kezdjük healelni a charmolt embert. Ezen kívül Kaz'tik random embert céloz be és kis castolás után hanghullámot lő felé (Sonic Projection), ami elől ki kell állni.

Kil'ruknál figyeljünk, hogy Gouge előtt mindig maxon legyen a tankja, illetve mikor a boss felrepül (Death from Above) azonnal fussunk ki a becsapódási helyét jelölő piros körből.

 

 

Tank Heal Dps
     
Majd ha bekerült... Majd ha bekerült... Majd ha bekerült...

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016